2024 balandžio 18 d.

Turizmas

Bažnyčios

Papilės Šv. Juozapo bažnyčia. Šiaudinės Švč. Mergelės Marijos bažnyčia.

Gamtos paminklai

Penkiolikakamienė liepa Rudikių ąžuolas Užbrasčių ąžuolas

Jurakalnis

Į pietus nuo senųjų kapinių, kairiajame Ventos krante, stūkso išvaizdus medžiais apaugęs gūbrys, nuo skardžio atskirtas gilia griova, nueinančia į Ventos upės slėnį - tai Jurakalnis

Malūnai

Augustaičių malūnas Papartynės malūnas Papilės malūnas Pašilės malūnas Rudikių malūnas

Muziejai

Simono Daukanto memorialinis muziejus. Lazdynų Pelėdos muziejus

Paminklai

S. Daukanto paminklas. S. Daukanto kapas. Paminklas 1863-1864 m.sukilėliams Biliūniškėse. Paminklinis akmuo Užbrasčių kaime 1863 m. laisvės kovotojams atminti. Šv. Jurgio paminklas

Parkai

Eglesių parkas, Kairiškių parkas, Klaišių buvusio dvaro parkas, Meškėnų buvusio dvaro parkas, Papilės parkas, Papilės vardinis ąžuolynas, Paragių parkas

Piliakalniai

Sustojus Papilėje, viename seniausių Žemaitijos miestelių, pirmiausia derėtų užkopti ant dviejų piliakalnių, tolimos istorijos liudininkų.

Apžadų kapeliai

Kelio Tryškiai - Viekšniai atkarpoje, už Kairiškių gyvenvietės, veda lauko keliukas į Apžadų kapelius.

Naujienos / Archyvas

Kalniškiai palydėjo senus metus

2012.01.03

Kasdienių darbų ir rūpesčių apipinti nepastebėjome kaip pralėkė metai. Bendruomenei jie buvo dosnūs, nuveikta daug prasmingų darbų, paruošta keletas sėkmingų projektų, po truputėlį įgyvendinami planai, žingsnis po žingsnio gyvenimas gerėja, aplinka keičiasi. Kad ir mažiausias padarytas darbas, tai jau indėlis į geresnę ateitį.

Metams baigiantis, Kūčių dieną, aplankėme keletą bendruomenės senolių palinkėdami geros sveikatos, ramybės ir vilties. O kad švenčių stalas būtų dosnus, padovanojome Kalėdinių vaišių.

Gruodžio 30-osios vakarą šeimos rinkosi į vakaronę bendruose namuose. Vaikučius aplankė dosnus Kalėdų senis su saldžiomis dovanėlėmis. Mūsų mažieji jį stebino savo gabumais, gražiais eilėraščiais ir išmone. Senelio dosnumu džiaugėsi 84 bendruomenės vaikučiai.

Tėveliai susibūrė į nuoširdžią vakaronę, kur šildydamiesi židinio ir žvakės liepsna, aptarėme metus, pasidžiaugėme įvykiais, prisiminėme gražias ir prasminimas akimirkas, padėkojome vieni kitiems už pagalbą ir puoselėjamą bendruomeniškumą. Sudėlioję vilties žvakutes, bendru pūstelėjimu neišsipildžiusias svajones ir planus perkėlėme į ateinančius metus tikėdami, kad jie bus viltingi, prasmingi ir darbingi. Vakaronės metu stebinome vieni kitus vaidybos ir soliniais gebėjimais, išmone, fantazija ir kūrybiškumu. Tai buvo tas vakaras, kada iš tikro pasijutome visi kaip vienas. Už parengtą programą dėkingi Birutei ir Vidmantui Virbickams.

Vaikučiams kurie negalėjo dalyvauti šventėje, paskutinę metų dieną dovanėles nuvežėme į namus. Keletas mūsų bendruomenės vaikų šiuo metu gyvena rajono vaikų globos namuose, tad aplankėme ir juos.

2012 metus pasitikome žinodami, kad pas mus neliko nei vieno vienišo, neaplankyto ar pamiršto šventiniame šurmulyje.

Bendruomenės pirmininkė Edita Daniela Statkienė

Paskutinį kartą atnaujinta: 2012.01.06 13:25

100-mečiui

Kontaktai

Akmenės rajono Papilės

seniūnijos rėmimo fondas
Kodas 153091222
J. Basanavičiaus g. 22A, Papilė,

LT-85243, Akmenės r. sav.